BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 16, 2010

manusia pasti akan berubah

uiyoooo....1st time ni burn midnight oil sampai jam 2pagi....after long2 time didntt stay up untk stady..hahaha
duno y still blm ngantk..ni la psiko intview kali...
i dun care much jgla..
masa abes da baca sket2 tadi, p tgk fb jap..tiba2 plak gatal tangan tgk fb kwn2 lama...hrmmm...
kalo dari zaman dulu lagi ada fb kan bagus...xkan lost contact dgn kwn2...
ntahla...ada kwn yang pandai mjauhkan diri da aku rasa...duno y..mula2 mmg xsiokla kwn yg rapat dgn kita, pandang pun x kita..padahal masa dulu2....kwan sekepala...
kenak kitak tok sombong lalu....? mun kawan..kawan jakla sampai bila2...mauk juak sombong2...sik suka lalu org kedakk ya...aku mun orang dah sik mauk kwan gik, aku pandang pun sikmauk...hahaha...jaie aku tok...
but..A FRIEND IS A FRIEN TILL D END OF TIME bagi aku larrr...aku tak pilih kawan, aku tak kutuk pa2 pn kalo kawan aku tak cantik kerr...ape kerrr....aku kawan as long asa aku hepi bkwan..tu jerr...nak smbong bt pe kan? naseb aku punya geng pontexss amatla baek....my BFF!!love them purebeh....hehehe..aku cakap gni sb ada jg ni org yang memilih kwn.....haish.....xbaek gtu.....kan..kan..kan?
bagi kwan2 aku yg dah antam sombong tu, lantakla,,....aku tak kesah....
aku..akulah jua
ding..ding....~~

1 comments:

Epal Hijau said...

hehe..love you too!