BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 15, 2010

another day...

wa....indahnya pagi2 lagi ujan...hmmm..amatla sesuai untuk meneruskan tdo. tapi ni kepala pandai sakit2 kalo tlebih tdo..nth napa...sndiri pn tida tau..hahaha
my plan for today...mauk revise apa yg aku rasa patut...nama2 menteri & kementerian dlm kpm, NKRA, PPSMI, MBMMBI, pedagogi, classrooom management, sek kluster, wawasan n harapan, tonggak 12....etc.
apa yg mampu aku baca, aku baca ja untuk pmahaman....malas mauk fikir byk2 sb itula yng sll buat aku lupa....ingatan yang amat teruk sebagai seorng bakal guru..hihi...aku akan ingat kalo aku baca byk kali.....so...kali ni, aku xmau guna cara tu,coz masa da suntuk....baca n faham i think sesuaila untuk diz int....hrmmmm

smlm ada lagi berita not so good.....ada lg kes kecurian d kwasan ni..aish...aku masih sakit ati lagi ni masa ruma kami kena masuk pencuri 3minggu yang lepas..aku pya hp lama abes kena angkut....kalo aku tau sepa tu, mau ja aku p antar da p lokap....manusia skrg ni mmg...xda perkemanusiaan langsung....
xtaula mencuri tu tabiat atau pekerjaan dorang.....hmmm..
memilukan dunia skg...
k...kemas2 lu..~~

0 comments: